کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روش پاک کردن لکه آنتی بیوتیک خشک شده از روی فرش

آنتی بیوتیک های مختلف شامل سفیکسیم، آزیترومایسین، آموکسی سیلین و ... معمولا می توانند تا حد زیادی درد و ناراحتی کودک تان را کاهش دهند اما اگر روی فرش تان بریزند لکه ای آزاردهنده به جای خواهند گذاشت. این مورد به خصوص برای فرش های دستبافت که از الیاف طبیعی مانند پشم ساخته می شوند، دردناک تر خواهد بود چرا که سریع تر و بهتر جذب الیاف شده و لکه سرسخت تری بر جای می گذارند. این در حالی است که فرش های با الیاف مصنوعی، معمولا آب را کمتر جذب کرده و بنابراین پاک کردن آن ها آسان تر است.

اما بهرحال نگران نباشید. این راهنما را مطالعه کنید تا بدانید که با لکه پیش رو که از قضا خشک هم شده، چه باید بکنید!

  1. پاک کردن لکه آنتی بیوتیک خشک شده از روی فرش ماشینی

ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید و بدانید که هیچ گاه دیر نیست. به سرعت مواد اولیه موردنیاز را آماده کنید. برای این کار به یک یا چند دستمال سفید و تمیز، یک کاردک، یک مایع لکه بر فرش، یک ظرف آب و حوله نیاز دارید.

  1. ابتدا سعی کنید با کاردک، مقداری از دارو را که روی سطح فرش خشک شده، بتراشید. این کار را با لبه های یک چاقوی کند یا حتی یک کارت ویزیت بلااستفاده نیز می توانید انجام دهید.

  2. در قدم بعدی باید کمی لکه را تازه کنید. یک یا چند قطره آب روی محل لک شده بریزید. سپس با یک دستمال، مقداری از دارو که حل شده را از روی فرش بردارید.

  3. حالا از یک مایع لکه بر فرش طبق دستورالعمل روی بسته بندی استفاده کنید. لکه را پاک کنید تا دیگر هیچ اثری از آن روی فرش تان نبینید. مطمئن شوید که در هنگام تمیز کردن فرش، لکه را مالش نمی دهید و فقط از حرکات دورانی با فشارهای ملایم استفاده می کنید.

  4. پس از اینکه لکه در مرحله قبلی پاک شد، حالا باید با یک دستمال مرطوب شده با آب، لکه را پاک کنید. این مرحله را با وسواس بیشتری انجام دهید تا تمامی مایع دارویی و هم مایع شوینده شیمیایی که استفاده کرده اید از فرش خارج شود.

  5. حالا باید فرش تان را خشک کنید تا کپک نزند. یک حوله بردارید و تا جایی که دستتان توان دارد، آب اضافی را از فرش خارج کنید. برای خشک شدن بهتر نیز پنکه یا کولر را روشن کرده و روی فرش راه نروید تا آب آن سریع تر تبخیر شود.

  6. در قدم آخر جاروبرقی بکشید تا الیاف به حالت اول خود بازگردند.

اگر لکه پاک نشد از خدمات قالیشویی باغ فیض استفاده کرده و فرش را عمیقا شستشو دهید.

  1. پاک کردن لکه آنتی بیوتیک خشک شده از روی فرش دستباف

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به فرش دستباف علاقمند بوده و یکی از آن ها را در خانه تان پهن کرده اید و حالا با لکه آنتی بیوتیک روی آن مواجه شده اید، نترسید. درست همان وقتی که متوجه شدید آنتی بیوتیکی که می خواستید به بچه بدهید، روی فرش ریخته و لکه ایجاد کرده، اقدام کنید.

ابتدا یک یا چند دستمال پارچه ای، یک کاردک، یک ظرف آب، کمی مایع ظرفشویی و یک حوله آماده کنید و سپس طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. در مرحله اول با کاردک، مقدار اضافی داروی خشک شده روی فرش را بتراشید. این کار را با دقت انجام دهید تا الیاف فرش آسیب نبیند.

  2. در مرحله دوم باید لکه دارو را با مقدار کمی آب احیا کنید. لکه دارو معمولا چسبناک است و حتما باید با کمی آب مرطوب شود تا آسان تر تمیز شود.

  3. در مرحله سوم یک قاشق مایع ظرفشویی فاقد سفیدکننده را در یک فنجان آب حل کنید.

  4. حالا با یک دستمال آغشته به این ترکیب، لکه خشک شده آنتی بیوتیک روی فرش را پاک کنید. همچنین می توانید ترکیب را درون یک ظرف اسپری دار بریزد و پس از اسپری کردن آن روی فرش، با یک دستمال لکه را پاک کنید. اسپری کردن مایع باعث می شود تا مقدار اضافی از ترکیب روی فرش نریزد.

  5. بعد از اینکه لکه کاملا از بین رفت، با مقدار کمی آب و یک دستمال تمیز، محل تمیز شده را بشویید. توجه داشته باشید که آب اضافی روی فرش ریختن باعث دیرتر خشک شدن فرش می شود.

  6. در این مرحله با یک حوله، آب اضافی فرش را بگیرید و سپس اجازه دهید تا خشک شود.

چنانچه پس از مراحل فوق، لکه هنوز دیده می شود، بهتر است از خدمات قالیشویی جوادیه استفاده کنید.

 

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید با بیش از 30 سال سابقه شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت، خدمات مبل شویی، موکت شویی و قالیشویی خود را به سراسر تهران ارائه می دهد. پس اگر ساکن تهران و کرج هستید و می خواهید فرش تان را به یک کارخانه قالیشویی مورد اعتماد بسپارید، قالیشویی توحید در خدمت شماست. در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با رزرو آنلاین از طریق وبسایت ما، خدمات موردنظرتان را با تخفیف ویژه سفارش دهید. همچنین 1864 پل ارتباطی ما با شماست. برای رزرو نوبت، همین حالا اقدام کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50127 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/02/30 تعداد مشاهده: 2273
کلید واژه ها:
سافت گذر